aplicatii facebook

Daca ma urmaresti de ceva timp stii cum iti spun mereu ca lucrez pentru diversi clienti, unii mai mici altii mai mari, corect? Ma ocup de paginile lor de facebook si le fac aplicatii personalizate, de la zero la produs finit! Iar daca esti nou aici pe blog, ai sa vezi in articole ca ceea ce spun… din experienta.

Ei bine, astazi o sa vorbim dintr-o experienta foarte recenta si am sa iti povestesc cum am obtinut peste 10mii de like-uri si peste 1200 de abonati in decurs de cateva zile cu doar cativa euro investiti.

Cum am facut asta? Citeste in continuare ca sa te inspiri si sa faci si tu asemanator

#1: Clientul

Clientul meu a fost un magazin de costume de carnaval produse manual. Un mic atelier romanesc cu foarte multe povesti in spate.

#2: Publicul tinta

Publicul meu tinta au fost parintii, in special mamele.

#3: Observatie

Ce am observat? Ca parintilor le place sa faca poze copiilor si sa se mandreasca cu pozele. Si nu doar atat, isi doresc sa isi vada copii vedete.

#4: Ideea

Haide sa concepem o aplicatie de facebook  pentru a alege cei mai draguti copii, pentru a fi deveni mici vedete si a beneficia de o sedinta foto profesionista in costumele clientului. Astfel copii primeau ca premiu niste amintiri de neuitat si poze in cele mai dragute costume iar noi gasem modele pentru a fotografia produsele.

Numar useri aplicatie

Numar useri aplicatie

#5: Obiective

Ne-am dorit sa avem minim 500 de inscrisi in concurs si abonati la newsletter care sa se incadreze in publicul nostru tinta si comunitatea pe Facebook sa creasca cu cel putin 100% (de la aproape 2000 de fani la aproape 4000 de fani).

Am avut 1210 inscrisi in concurs (si deci abonati) si comunitatea a crescut cu aproape 600%.

creste likeuri facebook

 

#6: Mecanism

Parintii trimiteau poze cu copii lor pentru a se inscrie in concurs si isi invitau prietenii sa voteze. Juriul alegea cei doi castigatori ai sedintei foto, insa fiecare vot reprezinta o sansa la restul de premii puse in joc. Astfel participantii erau inclinati sa invite alte persoane sa ii voteze insa ne asiguram ca vom reduce cat putem voturile false prin acest sistem de “sanse”. De asemenea, am dorit sa oferim sansa la castigarea premiilor oricarei persoane, indiferent de numarul de voturi.

Poza care se publica automat pe wall

Poza care se publica automat pe wall

#7: Tactici de crestere:

  • Toti cei care vroiau sa participe sau care vroiau sa voteze erau indemnati sa dea intai Like pentru a accesa continutul “ascuns” pentru a ne creste comunitatea
  • Toti cei care se inscriau in concurs cu poza erau apoi rugati sa isi lase numele si mailul pentru a se inscrie la newsletter pentru a ne creste astfel baza de date
  • Tuturor participantilor li s-a oferit optiunea de a-si invita prietenii pentru a creste astfel vizibilitatea
  • Tuturor participantilor (care se inscriau in concurs) li se publica o fotografie pe wall ce continea linkul catre aplicatie pentru a fi vazuta de cat mai multi prieteni, pentru a creste vizibilitatea
  • Am dat mesaje private la toti cei aproape 500 de prieteni pe care ii avea profilul atasat paginii Kidstyle
  • Am platit 10 euro pe o reclama sponsorizata pe Facebook care a generat 500 de clickuri catre aplicatie si care a fost vazuta de 27.000 de oameni care insa a rulat doar in newsfeed, NU in partea dreapta. Desi am facut o greseala destul de mare cu aceasta reclama, la urmatoarea campanie am rezolvat-o si in articolul urmator iti spun cum sa creezi reclame care sa faca oamenii sa dea click

Asadar, majoritatea participantilor au venit datorita mesajului primit, prietenii lor au aflat datorita pozei care se publica automat pe wallul lor, cativa au venit din invitatii, multi au venit datorita sistemului de vot, destui au venit datorita reclamei

Ce as fi putut sa fac mai bine?

  • Sa pun mai multa reclama, sa aloc un buget mai mare pentru asta. Si mai bine targetata si mai bine realizata. Acum nu am folosit prea multa reclama intentionat, insa am facut asta pentru urmatoarea campanie si rezultatele s-au vazut.
  • As fi putut oferi mai multe premii – asta atrage intotdeauna
  • As fi putut sa fac parteneriate ca sa promovez campania
  • As fi putut sa realizez un sistem mai bun pentru alegerea castigatorilor caci, datorita unei erori tehnice, sortarea si ordonarea lor a durat aproape 3 zile!!! Si a fost un adevarat calvar!
  • ¬†Am observat, din nou, ca 30% din oamenii care au vazut casuta de la facebook care le cerea sa ofere permisiuni aplicatiei au spus NU. In concluzie, lumea inca e speriata ca poate sa pateasca ceva si as fi putut sa previn cu o poza care le spune ca nu au motive sa se teama.

Partea de continut pe pagina a fost si ea importanta, caci oamenii aceia cand au venit au vazut ca exista continut de valoare pentru ei acolo.

Focusul a fost realizarea sedintei foto pentru a avea poze profesionale pentru magazinul online, pentru sarbatoarea de Halloween care urma. Astfel, am urmarit in principal cresterea comunitatii pe facebook si apoi, secundar, cresterea numarului de abonati.

Daca m-as fi concentrat doar pe cresterea de abonati, numarul ar fi fost mult mai mare, cu siguranta.

In concluzie, am crescut pagina de la 1.913 like-uri la 12.410 si numarul de abonati (care stiu sigur ca sunt parinti, deci posibili clienti pentru costumele de carnaval), de la 0 la 1210 doar prin realizarea acestei aplicatii.

Acum spune-mi… Te-a ajutat acest articol? Crezi ca ai putea aplica si tu aceeasi strategie?

Da-mi un Like &Share mai jos pentru ca vreau ca acest articol sa ajunga la cat mai multi oameni si lasa-mi un comentariu sa imi spui cum ti se pare aceasta reusita! :D


Fatal error: Uncaught Exception: 12: REST API is deprecated for versions v2.1 and higher (12) thrown in /home/socialm1/public_html/blog/wp-content/plugins/seo-facebook-comments/facebook/base_facebook.php on line 1044